Kasser med tryk: Et altafgørende førstehåndsindtryk

Kasser med tryk: Et altafgørende førstehåndsindtryk

Når dine kunder skal have lidt ekstra: Send dine produkter i kasser med tryk

En gennemført og seriøs virksomhed ved at man skal tage sig godt af sine kunder. Hvis ikke kunderne er glade for ens brand, vil ens virksomhed ikke have gode odds for overlevelse. Kunderne er nemlig ens vigtigste reklame – en imponeret kunde vil nemlig sprede ordet til sit netværk. Herved skabes en dominoeffekt, som vil sprede sig hurtigt. En kundes tilfredshed er altså reklame som ikke kan købes for penge. Eller kan det? For hvad vil det egentlig sige at tage sig godt af sine kunder? Når man skal imponere sin kundebase skal man huske at ingen detalje er for lille. Det er ellers let at tage visse detaljer for givet, f.eks. førstehåndsindtrykket af de produkter man sender ud, nemlig indpakningen. Noget så simpelt som en kasse eller pakke kan altså blive meget afgørende for det indtryk kunden får af ens brand. Detaljer, såsom tryk af ens mærke på kasser man sender ud, er dog nemt ordnet – se bare her

Kasser med tryk er prikken over i’et til dit brand

At sørge for at sende æsker ud til sine kunder, med sit eget tryk, kan virke trivielt, men er man seriøs omkring sin virksomhed, vil man hurtigt lære at få sans for detaljerne, for det er ofte netop de små ting som kunderne -bevidst eller ubevidst – lægger mærke til, og som derfor i sidste ende sælger produktet. Noget så umiddelbart ’trivielt’, som tryk på en kasse, kan altså være det der fuldender kundens indtryk og sætter gang i dennes anbefaling af virksomheden til venner og bekendte. Vigtigheden af et godt førstehåndsindtryk er almindeligt kendt, og det er vigtigt at man som virksomhed husker at dette ikke kun gælder for ens hjemmeside, men også for ens pakkeforsendelse.

admin